I morgon är det fredag och jag längtar!

Efter jobbet blir det till bolaget och sen hem för en dusch.
Sen ska jag till Natascha, och hon får hem en valp i morgon :D
Det lär bli jättetrevligt :) Det var längesen vi träffades nu.

Men jag hinner bara vara där en stund för sen ska jag träffa S :)
Det var längesen nu, flera månader sen! Det kommer bli trevligt.
Vi ska väl dricka lite öl och så blir det säkert lugnt med någon film eller så :)

Det ska bli riktigt skönt att vara ledig varje helg nu! :D

De senaste dagarna har det stått mycket om amning på almänna platser.
Många tycker att en mamma inte ska få mata sitt barn utomhus.
Vad tycker du om det? Ska en mamma med sin bebis vara tvungen att gå hem eller gå och gömma sig för att bebisen ska bli mätt? Jag har då aldrig sett en mamma flasha brösten på något irriterande sett.
Alla försöker ju vara så diskreta som möjligt.

Nog om detta, nu blir det sängen :) Vi får väl se om jag hinner skriva något i morgon :)
Puss och kram skumbanan


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0