God morgon!

Skoja bara haha, jag gick upp ca 05.00 idag :O
Det har varit en rätt lång dag. Fick massa extra jobb idag så kom hem för en stund sen.
Jag har änna blivit bekväm med att jobba få timmar.

Egentligen skulle jag ha jobbat fyra timmar till :O Men vi kom inte in till stället.
Vi ringde på och chefen ringde receptionen men det gick inte så bra men de fick tag på dem senare så jag ska dit i morgon istället. Det är ganska skönt att få lite extra timmar men jag är helt slut i kroppen, idag blir det minsann ingen powerwalk ;) Det får bli en annan dag hehe.

Laga lite middag snart kanske. Och så blir det nog att, hm, baka något haha.
Jag är inte normal, jag vet. Men jag älskar att baka, och det bästa är att få beröm för dem :D
På lördag blir jag hämtad direkt efter jobbet nämligen och så bär det av till min mor så tänkte ha med något dit, men jag får se om jag orkar :P

Nej nu är jag trött, matlagning nästa :P


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0