Alkohol, trevligt sällskap och WP i blåsten xD

Gårdagen vart riktigt bra :)

Först var jag hos N, hennes valp var ju bara för söt!
Jag fick med N till S :) Där var även P. Haha, smidigt att slippa skriva hela namnen xD
Även om vi bara var fyra pers så hade vi riktigt skoj!
N behövde komma hem ganska tidigt då hennes andra hund fick vara hemma plus att valpen skulle få sin kvällsmat.
En stund efter att hon hade gått kom S kompis I, en riktigt rolig snubbe haha :D
"Vilken fin hund du har, vad gör du ikväll?" Jag är väl för rolig xD

Haha, jag var trött, fick ett sms av V som jag inte orkade svara på och I frågade om inte han kunde få svara så jag gav honom mobilen och sen gick jag och la mig haha. När jag vaknade på morgonen och kollade igenom smsen så hade han tydligen retats lite med V för hon var inte glad :P Hon trodde att det var jag som hade skickat sjuka sms till henne, trots att han skrev att jag sov :P Jag fick ringa och berätta för henne att det inte var jag och det blev bra till slut :P
I hade sparat sitt nummer på min mobil också när han ändå höll på haha.
Han är rolig xD
"S snygga kompis I"

När jag vaknade i morse hade jag världens huvudvärk och en underbar amstaff bredvid mig i sängen <3
Jag är så tokkär i den hunden så det finns inte. Sen är jag helt såld på staffar över huvud taget, när det blir hund är det inte omöjligt att det blir en staff :)

Jag fick följa med S, I och resten av gänget och kolla när de tränade WP idag,
jag var ju i himmelriket :D Där hade jag fem vackra hundar att vila ögonen på.
När de tränade gick det förbi massa ungar som gapade "djurplågeri", noll koll?
Hundarna har ju förbannat roligt, de älskar det de gör.
Lite häftigt är det att de små hundarna är så förbannat starka!
Det är ju inte lätta vikter, jag fick åka lite hehe :)

Det var härligt, vi var ute i ca 2.5 timmar, i otrolig blåst haha. Mitt hår var inte vackert efter det xD

Nu kommer det en bild på mig för en gång skull, bakfull och osminkad.
Bättre än så blev det inte haha.



Kommentarer:

Julia Johansson

Fin blogg ! :)

/Julia

Datum: 2010-04-17 Tid: 20:57:59
URL: http://jjuliha.blogg.se/

JessiCa

Haha näe, jävla onormala faktiskt haha, snacka om att jag är glad att slippa dom nu iaf, även om jag fortfarande har problem som satan med öronen >.< men har iaf fått medel som jag kan använda vid behov, dock är det så förbannat starkt så jag måste tänka på att max använda det 5 dagar i sträck en gång i månaden, men men, bättre än ingenting iaf, men den jävla vårdcentralen sabbade ju hela skiten för mig, för jag har fan aldrig haft problem med öronen förut :(



Låter som en lyckad kväll iaf :)

Datum: 2010-04-17 Tid: 21:19:57
URL: http://stroonger.blogg.se/

Lii

Sv: Tack :)

Datum: 2010-04-17 Tid: 22:11:48
URL: http://lii76.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0