Brunnsparken :)



Natten är ung, tiden står still,
när vi sakta vandrar genom stan.
Lilla lilla vän mitt hjärta bankar,
Lilla lilla vän var är dina tankar.

Stjärnorna i skyn lyser på oss två.
I natt är de bara månen som ser på.
Lilla lilla vän din blick förför mig,
Lilla lilla vän din blick förgör mig

Du och jag sitter ensamma i Brunnsparken,
du är blyg och förlägen.
Du och jag pillar lite på varann i Brunnsparken,
jag tror det går vägen i kväll.

Du viskar tyst till mig att du vill följa med mig hem.
Jag kan inte säga nej till en sån som dig.
Lilla lilla vän som om jag tvekat,
Lilla lilla vän som om jag nekat.

Från en park som blivit tom,
vid en vallgrav blank och tyst,
går en flicka som just blivit kysst.
Lilla lilla vän och jag går brevid,
Lilla lilla vän så stolt och lycklig, för att få va med dig.

Du och jag vänder ryggarna mot Brunnsparken,
du är blyg och förlägen.
Du och jag har haft vår bästa kväll i Brunnsparken,
jag tror de går vägen.

Dina små händer kring mina axlar,
kläder på mitt sovrumsgolv.
Månens ljus genom fönstret
och två siluetter som som dansar på väggarna.
En natt av förväntan, med underbara svar.

Jag kan stanna för alltid, om du vill
och om du bara ber mig snällt,
Jag stannar gärna för alltid, om jag får
och om du bara ber mig snällt,
Jag kan stanna för alltid, om du vill
och om du bara ber mig snällt,

Jag stannar gärna för alltid, om jag får,
Jag stannar gärna för alltid, om jag får,
Jag kan stanna för alltid om jag får.

Är inte den här låten lite härlig ändå?                                                 


Jag har tänkt på en sak länge. Något som hände när jag var i 13-14årsåldern, kommer inte ihåg exakt när.
Detta har påverkat mitt liv något otroligt mycket.
Jag hade folk som stöttade mig när det var som värst, mamma, min styvfar, mina vänner.
Min styvfar hjälpte mig otroligt mycket då..
Det fanns dock en person som inte trodde på mig.
Det finns de som vet vem, jag tror även att det finns många som kan tänka sig vem.
Tänk dig att något stort har hänt och en som står dig mycket nära väljer att tro på motparten.

Jag har börjat tänka på detta mer och mer nu det senaste.
Han har aldrig litat på mig så varför skulle han göra det nu?
Jag har gett upp. Han är borta ur mitt liv och där kan han stanna.






Kommentarer:

Lexie

björn rosenström är bra :)

Datum: 2010-04-02 Tid: 23:04:11
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

JessiCa

Hehe nää, inte sluta så sett, men man tappar ju lusten när man ser att besökarna går åt helvete, eftersom det gick så bra i förra bloggen hehe, jag är ju van vid många kommentarer och besökare :O Så nu när man inte får någonting så känns det tråkigt, men nu har jag fan över 120 besökare haha

Datum: 2010-04-05 Tid: 19:35:10
URL: http://stroonger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0