Fairytale <3 Och bildbomb xD




Jag vet inte varför men jag tycker att den här låten är helt underbar :)
Så jäkla go! <3

Jag känner mig helt hopplös, kan verkligen inte sova ut :P
I morse vaknade jag 7.30, men jag låg kvar i sängen och kollade på Saltkråkan.
Det är inte var dag man ser den, den är ju så mysig :)


Min bonusmamma var här nyss och drack kaffe :)
Jag fick ett paket kaffe och en liten peng i påskpresent, hon är väl för söt :)
Hon visste att jag inte äter speciellt mycket godis så hon tyckte det var onödigt att köpa ett påskägg,
helt rätt! :)
Katterna fick godis också :) Det tyckte de allt om, de blir lite bortskämda ibland.



Jag kom på att jag har massa bilder som inte har kommit in här heller. De har legat på mobilen och kameran och skräpat ett tag så det får väl bli en liten bildbomb också nu när jag ändå håller på :)



Bästis som fyllde hela 22 år i tisdags! En av mina allra bästa vänner!
Honom kan jag prata med om verkligen allt!<3




Och fina frida som fyllde hela 22 år i lördags, men jag var ju så smart så jag glömde att gratta henne xD
Kom i alla fall på det i söndags så jag glömde henne inte helt ändå :)
En av mina äldsta vänner! Helt underbar, även om vi inte träffas tillräckligt ofta <3




Först har vi farmors goa Chili :)
Därefter mammas underbara Ronja :D
Till sist har vi "min" saknade underbara, bästa Simpson som jag tyvärr inte kunde behålla.
Simpson är otroligt saknad men jag vet att han har det bättre där han är nu.




Först har vi bästis pissekatt som gärna ville vara med på bild :)
Sen har vi min mongokatt Zingo :)
Sist men inte minst min myspisse som alltid sover bredvid mig i sängen :)


Coolaste bilden som lillebror på fem år har tagit på Ronja, hemma hos mig :)


Lillebror tycker om att bada :)






Och ännu en gång, min bror tycker om att bada hos mig xD

Kommentarer:

Lexi

Alexander Ryback är så gullig! :D

Datum: 2010-04-02 Tid: 16:03:58
URL: http://lexismode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0