Fan då...

För några veckor sen blev jag så gott som lovad ett vikariat resten av året.
Idag var min chef på möte med dem och det verkar som att det bara blir till slutet av augusti,
snacka om att jag blev besviken. Men men. Chefen tyckte vi skulle hålla tummarna att det blir förlängt
så jag får väl göra det :P Jag trivs ju så bra på det stället så det vore ju underbart.

Stället jag är på nu innan den 1 maj då jag börjar på nästa skulle jag sluta på den 23e men det blev förlängt till den 28e så det är ju skönt :) NÅgra dagar extra är alltid bra :)

Idag är jag almänt slö och ska strax duscha och sen bädda ner mig i sängen :)

Puss och kram skumbanan

Kommentarer:

sara

Svar : Hehe ja verkligen! Tråkigt :D finns ju tusentals grejer att fråga hihi!

Datum: 2010-04-14 Tid: 21:29:07
URL: http://mehners.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0