Oops...

Jag har visst inte haft tid att sitta här på några dagar, men det är ganska skönt faktiskt :)

I lördags åkte jag till min goa vän efter jobbet och åt frukost med henne och hennes söta syster :D
Sen gick vi till lekplatsen och mötte upp några, vi satt väl där i nästan två timmar, tjötade och lät barnen få leka av sig lite :)
Lite senare lagade min underbara vän riktigt god mat. Fläskfilé med rödvinsmarinad (vad den nu heter), typ pommes men ser ut som chips typ haha (jag har dålig koll på namn) och så kalla såser och självklart en god sallad, YUMMY!!
På kvällen blev det att öla lite, det blev även rött vin.
Rött vin är livsfarligt ;) Haha.
Lite tråkigheter men jag hade bra sällskap så det gick ändå.


Nu har jag bestämt mig för att byta nummer så så blir det. Jag har liksom inte lust längre.
Jag känner mig ju fan förföljd. Denna gången är det inte DE heller utan en annan.
Ja det går väl över :)



Idag åkte jag till min älskade farmor efter jobbet, fick grillat kött med pommes och sallad. Gott gott!
Man ser dock att hon är sjuk, det går inte att komma ifrån.
Hon är inte riktigt den hon var innan, starkaste kvinnan jag känner och med fem gånger mer energi än vad jag har! Det är tråkigt att se henne såhär. Jag får hoppas att det går framåt nu!
Jag förstår inte hur hon orkar hålla humöret uppe, jag hade aldrig klarat av det.
Hoppas medicinerna hjälper så hon kan bli sig lik igen, även om hon aldrig kommer bli helt frisk.
Jag vill inte se henne såhär :(

Efter maten behövde hon vila så jag och hennes man tog en skogspromenad med hunden,
det var härligt :) Klockan var väl ca 18.00 och jag gick i t-shirt utan att frysa!! :D


Kommentarer:

f

söt :D

Datum: 2010-04-13 Tid: 21:38:40
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

f

verkligem :D



allt bra då? :)

Datum: 2010-04-13 Tid: 22:02:19
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

f

hehe okej, bara bra men trött x)

Datum: 2010-04-13 Tid: 22:08:17
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

sara

MEN GUUUD VILKEN SÖT VOVVE! :D



Har frågestund på bloggen! Kika gärna in och ställ en eller flera frågor, svarar på allt även om det är crazy! :D

Datum: 2010-04-14 Tid: 20:54:33
URL: http://mehners.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0