Stress, fika och kattsand :P

Det blev en dålig start på dagen :(
När jag nästan var färdig på första jobbet blir det självklart översvämning!!
Jag var ju självklart tvungen att ta upp vattnet, det var över halva lagret :O
Därför missar jag bussen till jobb nummer två och där går bussarna två gånger i timmen och bussen jag ska byta till går också två gånger i timmen så jag kom ganska sent :(
Det blev jättestressigt och jag höll på att få panik. Jag förklarade situationen och sa att maten kunde bli några minuter sent och alla förstod utan en. En riktig surtant. Hon hittar alltid något att klaga på och ja, hon är lite jobbig ibland. Maten kom inte ens in sent, jag bara sa att det kunde bli några minuter sent och direkt kom klagan och tjat. Lite jobbigt när man redan känner sig sönderstressad.

Efter maten blev det bra igen och jag hade kommit ikapp mig så det var skönt :)

När jag slutade åkte jag och mötte upp bästis :)
Vi åkte och handlade lite och eftersom jag hade bärhjälp åkte vi även till djuraffären och köpte 10kg kattsand :P Det hade jag inte orkat bära hem själv, det är bara uppförsbacke hem med så ja haha :P
Fika hemma :):) Han fick smakat på mina kladdmuffins med choklad på :P Han trodde att det bara var de vanliga muffinsarna och blev ganska chockad när det var en hård yta av choklad, poppis blev de iaf :D
Mycket goda kan jag lova :)

Jag gjorde bara vanliga kladdmuffins och när de var färdiga smälte jag blockchoklad och smetade på :) MUMS!

Jag fick en fin lampa av bästis som nu står i min tvhylla! Mycket vackert med ljus :):)

Nu börjar efterlyst så nu säger jag bye bye :)
Puss och kram skumbanan xD

Kommentarer:

Miifi

Sv: Tack så mycket! Du har jätte fina katter!



Kram!

Datum: 2010-04-21 Tid: 21:37:32
URL: http://miifi.blogg.se/

» j є и и ı ƒ є я ♥

SVAR visst är dom ^^,

snygg blogg förresten (Y) :D

Datum: 2010-04-21 Tid: 22:46:58
URL: http://www.prettyasme.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0