Fredag!!!! :P

Onödig fakta, jag vet :P
Men! Jag har insett att så som jag arbetar nu åker jag buss/spårvagn ca fyra timmar om dagen :O
Inte konstigt att jag är hemifrån 12 timmar/dag.
Det är väl tur att jag inte har något emot det, förutom om jag är hungrig och det är varmt, då blir jag illamående :P
Om jag har såna dagar som jag skrev om häromdagen vilket händer ofta så tänker jag på tok för mycket under tiden på bussen.

Ge mig ett Nokiaheadset? Jag har tappat bort mitt :( I vanliga fall lyssnar jag på musik alltid!
Både påväg till jobbet och på jobbet. Det är lite segt.

I morgon efter jobbet ska jag bli bjuden på middag :D
Fläskfilé är gött, speciellt när Madde lagar maten xD
Kl 17 måste jag vara hemma, ska tvätta :O
Och sen, ja seeen, ska jag nog till bästis och ta en öl eller tre :)

Men nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag nana kudden <3


Ha en trevlig fredagskväll alla :D


Kommentarer:

LEGENDEN

det var mysigt :D

kram

Datum: 2010-04-10 Tid: 00:34:22
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

simone

Hey therese, får du njuta av solen något idag? Jag pssar på att jobba ute en stund, efter högtryck kommer ju lågtryck.. vanligtvis ;P

Datum: 2010-04-13 Tid: 13:21:17
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0