Wohoo :D

Idag fick jag äntligen sovit ut! Jag gick inte upp förren 11.30!!
Så länge har inte jag sovit på hur längesen som helst! Underbart säger jag bara!

Förut kom Pernilla och hennes .?.?!!?! hit :P Ja, trevlig är han i alla fall :)
Jag bjöd dem på middag, som uppskattades! :D Allt tog slut så den vart ju ganska godkänd :)
Medans jag lagade middag bakade jag även kladdmuffins, och guess what,
jag har bara sex kvar, av ca 14 eller nåt :P Pernilla äter ju änna för två nu ;)


Min lillebror var söt i lördags kväll :) Han somnade... På mig xD
Jag trodde först att han skojade men han gjorde visst inte det haha.





Fick ett lite roligt kort på Ronja också :D



Vovven flyger över morsan xD Haha

Nu blir det sängen så man orkar upp i morgon. :)

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0