Nej men tjena :D

Jag har tänkt skriva här flera dagar i rad men det har inte blivit av,
jag har jobbat, flyttat för en stund, och i måndags och tisdags var jag sjuk så orkade inte.
Så blir det ibland.

Jag och Charlotte är bäst, så är det bara ;)
Vi har så otroligt roligt ihop!
Vi träffades genom en gemensam vän för tre veckor sen
och vi har umgåtts så mycket att det känns som att vi känt varandra i evigheter.
Det är så roligt när det verkligen klaffar direkt. Vänner får man ju aldrig nog av.

Jag längtar tills i morgon, ska kolla film och kanske spela lite Guitar Hero.
Det kommer nog bli riktigt mysigt! :D Fått massa trevliga sms idag :D

Idag kom jag på den braiga idén att jag skulle bjuda på pizza här.
Något kan jag ju göra när jag ändå får bo här gratis ett ta :)
Det blev uppskattat :)
MEEEEEEEEEEN!!! HÅR I PIZZAN ÄR INGEN HIT!
Här ska jag vara snäll och bjuda på mat efter jobbet så får tanten ett äckelhår i maten.
Pizzan slängde vi och båda höll på att få upp maten.
Den pizzerian går vi inte till igen...


Jag ska försöka slänga in lite bilder senare,
var och hämtade kamerasladden i min lägenhet förut :)

Ha det gött nu änna!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0