Oj då :P

Jag har visst blivit väldigt dålig på att uppdatera, jag får skylla på att jag är såå upptagen :P
Nej men jag har verkligen inte orkat, är jättetrött efter jobbet nästan varje dag.

Idag är det tvätt mellan jobben :p Det är ju ett måste.

I lördags åkte jag till Falköping, tog en fika med Belinda, Zizzi och Jessica,
det var trevligt. Zizzi har jag inte träffat på hur länge som helst så det var skoj :D

Efter det mötte jag upp styvsyster och gick till hennes mamma där hennes son väntade,
han har fyllt år så jag hade med paket till honom :D
Vi gjorde oss i ordning lite och sen blev vi hämtade, tog en fika till och sen skulle vi åka till berget och grilla :P
Det var dock fullt så vi tog en promenad bärandes på massa grejer helt i onödan :P
Fixade en grill och åkte till Roine och grillade ist :)
Sen blev det massa alkohol, en hel del dans och grannen kom och klagade ca 5.30, då tog festen slut xD
Kul hade jag iaf :)

På lördag fyller mor och morbror 40 så det kommer bli nice :) 80årsfest ;)

Nu ska jag ut till tvättstugan men jag kanske skriver senare.
Bilder från grillning/fyllan haha kommer kanske senare också :)

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0