Härlig dag :)

Idag gick solen upp när jag var påväg till jobbet :) fint värre!
Fick några bilder, dock inte jättebra då jag tog med mobilen.

 







Igår var jag först hos Pernilla efter jobbet och där lagade jag stans godaste köttfärssås ;)
Sen ringde Madde och ville ha dit mig en stund innan jag åkte hem :P Pernilla och Madde är grannar.
Jag gick dit, fick en god öl som jag smuttade på en braaa stund haha. Det var längesen jag drack öl så den var god :) Mer drack jag inte för jag skulle ju upp och jobba. Blää :P

Maddes pojkvän försöker para ihop mig med sin kompis..
Känns som att alla försöker med det nu för tiden :P
Intressant värre va.


 


     


Idag har min lille Elin (förut kallad "min tjockis") men hon har ju fått bebis så nu är hon inte tjock längre.
Hon hade ju självklart med sig sin man, bebis och styvdotter. Den där ungen är bara för söt :P
Hon satt och plockade ut chokladbitarna ur mina muffins för hon trodde det var russin ;)
Sen fick hon tag på katternas godis så hon matade dem lite :)
Bebis var allmänt söt, sov nästan hela tiden :) Tyst var hon i alla fall :D hehehe.


Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt hemma med film och skräpmat :P Tänkte ta sovmorgon i morgon också! :D
Det behövs. Jag kanske skriver lite senare igen :) Annars får ni ha en riktigt trevlig kväll!
Köss


Kommentarer:

simone

Så häärliga foton :D

Datum: 2010-03-23 Tid: 22:09:03
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0