Hipp hipp hurra!!

För idag är det bästis födelsedag :)
Efter jobbet åkte jag till honom och åt både smörgåstårta och tårta!
Nu är det dags för oss alla att banta haha.
Bästis flickvän var självklart där också :D hon är ju bara dundertrevlig :)
Och inte var det bara bästis som fick present, alla flickor fick ett armband av bästis mamma,
hon är bara för söt :) Det är ett pärlarmband där det står CHILDHOOD på, world childhood foundation.
Det kanske hjälpte något barn i alla fall :)

Bästis äldre bror kallar mig älskling hela tiden, det är lite skoj haha.
Speciellt när han säger det när hela familjen är samlad xD Typ även farmor och farbror :P

Jag måste bara säga att den familjen är helt underbar <3



I morgon blir farmor utskriven från sjukhuset :)
Det blir nog skönt för henne att komma hem, hon platsar inte på ett sjukhus.
Hon har nog varit väldigt rastlös.
Jag får höra av mig till henne i morgon och se om hon vill ha besök någon dag,
jag är ju faktiskt ledig på fredag, och på torsdag slutar jag tidigt.
Nu hoppas jag bara på att hon ska bli bra, och att hon inte har ont.


Dags att diska lite och sen sängen, i morgon blir det jobb som vanligt.
Ha nu en trevlig kväll :)


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0