Jag vet, jag vet...

Jag har innan sagt "Inget negativt"
Men jag bara måste.
Hon ger inte upp, nedvärderar mig på facebook.
Hon tror väl säkert att jag sitter hemma och gråter men icke sa nicke.
Hon kanske bör börja bete sig som den gamla kärring hon är :)
Hon beter sig som en fjortis som gör allt för uppmärksamhet.

Men guess what, jag bryr mig inte ett skvatt :)
Jag vet vad jag går för.
Jag är den enda som känner mig själv till 100% och hennes skitsnack rör mig inte ryggen :)


Efter jobbet blev det tvn en stund och Vbå (Våra bästa år) jag vet att den är kass men jag bara måste haha, ser det någon gång i veckan kanske, man går inte miste om något :)
Sen vart det tvätt och bak och städ och strax ska jag laga mat :)

Härligt värre! Ikväll blir det att ta det lugnt, i morgon verkar jag få trevligt besök :D

Kommentarer:

JessiCa

Ytterst irriterande med vuxna människor som beter sig som 5 åringar >.< Vi kanske borde bli likadana? Hahahahah! Hemska tanke!

Datum: 2010-03-23 Tid: 10:05:59
URL: http://stroonger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0