Meet me halfway :)



Arbetsdagen har varit riktigt nice ;D
Skulle ha jobbat ensam hela dagen men jag fick sällskap till slut, då gick ju allt mycket smidigare.
Humor hade pojkarna i alla fall :)

Idag blev det blodpudding med bacon och ägg till middag, det är riktigt gott, men man får inte äta det för ofta :P Yummy.! Haha

Om en stund ska jag lägga mig i badkaret, gött lär det bli :D
Efter det ska jag fixa en kycklingsallad, jag ska tydligen arbeta 10 timmar i morgon så mat behövs änna.
Jag är så gott som beroende av kyckling och har varit det i många år nu haha. Jag kan äta det flera dagar i veckan utan att tröttna, helt underbart gott är det :D

Men nu längtar jag efter lite ledighet :) Är ju faktiskt ledig på fredag :D
Då verkar det även som att jag ska få träffa en av mina saknade vänner,
hon bor i Avesta och vi träffas allt för sällan :(
Jag har inte ens varit och hälsat på henne men så är det när ekonomin suger,
men jag ska försöka åka dit snart, i sommar eller nåt.
Det kommer bli underbart :)

Bara två timmars arbete på lördag och efter det hem till mamma :D God mat och en del alkohol.
En vän till mig kommer nog dit också, det är inte så ofta jag träffar honom längre så det lär bli skoj :D

Slutet på den här veckan känns bra!




Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0