Ooops :P

Det har visst inte blivit något bloggande de senaste dagarna.
Illamåendet var magkatarr så jag bestämde mig för att varva ner lite,
var hemma från jobbet i fredags och i lördags. Det behövdes, nu känns det bättre.
I helgen har jag umgåtts med vänner, och till och med druckit alkohol.
Idag har jag varit bakfull, ända tills för någon timme sen, det var riktigt illa.
Så går ibland, när alkoholen kommer in flyger vettet ut haha.
Det var längesen jag drack såå mycket, jaja jag kommer ihåg kvällen iaf och har inga större minnesluckor xD

I morgon är det dags för jobb igen, det känns rätt okej :) Har jobb hela veckan, hoppas dock att jag är ledig på röda dagar :P Jag tror jag ska ta mig ett litet snack med chefen, det är inte lätt att veta, Willys har ju öppet ändå :P

På lördag blir det att åka till mamma :) Förhoppningsvis får jag med mig Pernilla också.
Hon behöver lite lantluft nu, jag har hört att det ska vara nyttigt :P

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med mina pissekatter, de är mysiga :)

Ha en trevlig kväll.
Puss och Kram, Skumbanan:D

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0