Sedär ja :)

Nytt liv, ny blogg.

Jag tänkte slänga bort allt negativt och bygga på det positiva och då behövs något nytt,
och i detta fallet en ny blogg :)

Folk som inte hade med mitt liv att göra läste min blogg och det kändes inte bra.
Nu är det bättre!

Idag, om fem timmar rättare sagt ska jag möta min Madde mupp för att simma en sväng i Valhallabadet.
Underbart att komma igång, första året på länge som jag håller det ;)
Det blir antagligen att sola lite också, så jag slipper vara såå blek till sommaren.

Först och främst ska jag baka chokladmuffins tänkte jag, med krossad choklad i,
låter inte det förbannat gott?!!

Får se om det blir bra, jag kanske inte ens har muffinsformar kvar haha.
Vi får väl se, något blir det i alla fall. Det är alltid bra att ha kakor i frysen ifall man får besök.

Får hoppas att mina gamla läsare hittar hit med, jag får guida er :D

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0