Skumt.

Jag tror jag inbillar mig, men jag vet inte.
Det började inatt. Kände mig illamående när jag skulle sova.
Mamma med familj är magsjuka, jag var där i lördags.
Jag har inte spytt men magen känns inte helt okej.
Hoppas det är inbillning för jag vill verkligen inte bli sjuk nu,
vet inte om jag skulle orka med det.
I söndags var jag hos kompisen och vi åt middag hos hennes föräldrar,
dagen efter är mamman magsjuk.

Är det konstigt att jag är orolig? Hehe.
Men hur stor är chansen att jag får det nu, efter tre dagar?
Den som lever får se xD

Idag på min "lediga" dag hade vi storstäd i butiken.
Vi var två som höll på så det tog knappt tre timmar :)
Det är så mycket man inte kommer åt när alla varot är framme.
Uscha vad smutsigt det var, men nu är det rent igen :D

Efter jobbet var jag otroligt trött och sov i fyra timmar,
hade ställt klockan på ringning men den stängde jag av i sömnen.
Skulle ha åkt till några vänner idag men det orkade inte jag.
Jag skulle nog behöva lite semester tror jag.

Igår på ena jobbet fick jag rätt goda nyheter!
Hoppas det händer något snart, jag skulle bli överlycklig!

Nu blir det tvn resten av kvällen. Ha det gott och håll tummarna på att jag inte blir sjuk xD

Kommentarer:

simone

Hallå sötaste! vad pysslas med? Själv deppar jag lite över ösregnet utanför :/

Datum: 2010-03-27 Tid: 12:48:32
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0