Sweet :D

Helgen har varit jättebra! I fredags blev det bara film i sängen då jag skulle upp och jobba igår.

Efter jobbet blev jag hämtad och det bar av till min käre mor :)
Vi åkte till styvfars pappa vars fru säljer smycken :D
Styvfar köpte en ring till mig, den är jättefin! Den lär jag ju använda hehe.
Jag köpte även två par örhängen då man fick familjepris ;) två par för tio kronor, det var änna perfekt.
Om jag kommer ihåg det blir det nog någon bild på dem lite senare.

Vi åkte sen tillbaka hem till mamma och då vart det matlagning,
hemgjord klyftpotatis med kassler och sås, riktigt gott! Det gjorde du bra Anki ;)
Till efterrätt fick vi våfflor, det äter jag minsann inte varje dag, mycket gott det med!

Tråkigt var bara att jag vart åksjuk och var illamående och hade huvudvärk de sista timmarna vi var där.
Huvudvärken släppte aldrig så när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade film,
det blev den gröna milen! Den filmen är ju så otroligt bra, somnade väl efter en timme men jag har ju sett den några gånger innan haha.


Kommentarer:

alex

jag kollade ocså den gröna milen , fettt bra :P

Datum: 2010-03-21 Tid: 15:00:49
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0