Måndag, urk xD



Vilket underbart väder det var när man vaknade idag då :/ Regn!
Men inte ska jag klaga :) Det är ju bättre än snö, hoppas det kommer lite värme snart.

Idag blev det lite "riktig" mat, potatisgratäng med kotlett. Hur gott är inte det liksom?
Lite synd att man inte har någon att laga mat till, det är ju alltid roligare att laga till fler personer :)

För min del blir det snart duschen och sen sängen, trött som bara den idag :/
Somnade en stund förut idag, jag ska INTE lägga mig i sängen och kolla på tv på dagarna.
Det slutar alltid likadant ju xD


I morgon är det egentligen promenaddag men istället blir det att tjocka sig lite :P
Bästis fyller år så efter jobbet ska jag till honom och där skulle det bli tårta/smörgåstårta,
vet inte vilket men gott blir det nog oavsett :)
Jag ska försöka få med mig kameran så det blir lite bilder, det är ju alltid skoj.



Jag vet inte om jag har skrivit det innan men allt är inte som det ska nu
och jag vet inte om det kommer blir bra igen :(
Min farmor har gått och blivit riktigt sjuk.
Hon ligger på Sahlgrenska nu men får väl komma hem om några dagar.
Cancer är väl ändå djävulens verk? Jag förstår inte varför just hon skulle drabbas.
Och det var ju inte ens det enda hon skulle åka på utan hon skulle vara tvungen att få njursvikt också.
Jag måste åka och hälsa på henne någon dag.
Men jag vill inte stöta på dem så det blir lite komplicerat när jag jobbar heldagar :/

Farmor är den starkaste människan jag känner.
Är det någon som tar sig igenom detta är det hon!
Men blir hon inte bra går jag under...

Jag älskar dig farmor <3


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0