Vet du vad jag tror?! ;P

Jag tror våren är på ingång på riktigt nu.

Jag har varit på otroligt bra humör i flera dagar och har haft otroligt mycket energi!
Igår efter jobbet blev det till vetten med katten för vaccination, efter det rensade jag i klädkammaren och slängde massa skit! Jag fick i och för sig hjälp av bonusföräldrarna :P <3
Efter det tvättade jag. Bonuspappa hängde upp en spegel och en tavla åt mig.
Sen kom en vän och vi tog en powerwalk!

Idag har jag jobbat, varit på kontoret och hämtat nycklar för jobb i morgon.
Istället för att vänta på spårvagnen tog jag bussen och hoppade av på "fel" hållplats så jag fick en promenad :)
Nu har jag målat en vägg i vardags/sovrummet haha, väntar på att väggen ska torka så jag slipper ha allt i mitten av rummet haha..


Laga lite mat om en stund kanske :) jag är lite smått sugen på kassler idag :)

Vad hittar du på idag? :)

Kommentarer:

JessiCa

Mjoo,.. Han är fan sjuk i huvudet!!

Han gör preciiis likadant mot mig, och nu påstår han att alla är horor och skit som är med honom och blabla. Han är inte frisk någonstans!

Vet inte huur länge han har hållit på, men vet däremot att han håller på med mig, Lella, och några fler. Sjuk jävel!

Datum: 2010-03-16 Tid: 16:47:06
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0