Gäääääääääääääääääääääääääääääsp

Det är inte lika roligt med jobbet nu :P
I morgon har jag ännu en dag från helvetet.
Jobba nästan konstant 7-18.
Jag kan i och för sig slappa när jag åker mellan jobben,
men det är inte samma sak.
På jobben hinner jag inte för jag kan ju inte komma försent till nästa.
Gissa om det är jobbigt att jobba på tre olika ställen på en dag?
7-9 10,30-14 14-18.
Hur jag hinner börja samtidigt som jag slutar är en gåta.
Som tur är tar det bara tio minuter att gå emellan.

I morgon kommer jag inte blogga,  jag kommer vara död när jag kommer hem.
Jag hade den turen att jag var ledig från ena jobbet idag så började klockan 14.
Snacka om att jag tog välbehövlig sovmorgon :D
Längtar efter helg nu igen. Jag lär bara ta det lugnt :)

Jag tycker synd om mina pissekatter nu när jag är hemifrån så många timmar :(


Nej nu blir det strax sängen. Natti natti :)

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0