Godag godag, problem har jag :P BILDBOMB :D

En visdomstand är påväg och det gör ont :(

Gårdagen var helt underbar.
Jag var hos mamma och hälsade på,
spelade fotboll med bröderna och brottades med dem på gräsmattan,
som tur var det ingen som tog kort då xD
Mamma hade bakat god sockerkaka och lagat god mat :)

Efter mat och kaffe tog vi oss ner till sjön och där tog jag lite kort :D


Älskade bror <3 Även om han muppar sig på bild :P


Mamsen <3



"Mormor" och mamsen :)



Vovve badade :)



Först var det ju jättekallt :O men det blev bättre och bättre haha :P
Jag testade dock inte, kände lite med handen, det var kallt :P




Haha :D










Min hankatts mamma, eller hur är de lika!!



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0