Mustigt



Denna åker jag förbi varje dag när jag åker till jobbet :P
Snacka om att jag fick en chock första gången jag såg den :P
Jag hade inte läst att den skulle komma upp eller nåt.
Men ja, det är ju Göteborgshjulet, eller vad det nu hette.

Jag försökte moblblogga förut, men det gick inte så bra :S
Jag kunde skriva rubrik men inte mer än så.
Jättekonstigt, men det är säkert min mobil som är kass :P

Om en timme är det dags att åka till jobb nr 2, det känns lite segt.
Det är ju fredag!!

Efter jobbet kanske jag till lilla Pillan, om jag orkar :P

Kommentarer:

JessiCa

Haha jadu, det där med mobilbloggandet ville jag oxå testa, så jag följde instruktionerna som det stog, skrev bara Test som du kanske sett? Men det går då fan inte få bort det igen :O HAHAHA

Datum: 2010-05-07 Tid: 14:05:00
URL: http://stroonger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0