Tänk vad tiden går fort ibland.

Jag vet inte vad jag har gjort egentligen
men jag har inte hunnit blogga i alla fall,
det kanske du har märkt?

Det var roligt att jobba i köket lite,
jag lär mig en del av det :)
Sen är det roligt att göra annat än bara städa också :)

I fredags satt jag på Rumpanbar med min goa vän Frida
som jag träffar alldeles för sällan.
Vi utforskade andra långgatan också :P
Men vi drack två öl var, men vi satt och pratade i timmar,
jag mötte henne kl 21 och jag var hemma 01.30.
Jag kan väl säga att vi hade mycket att prata om :)

I lördags satt jag först på en gräsmatta och ölade,
sen började kompisen och hennes pojkvän bråka så
vi gick till den lokala baren och tog två öl och sen
bestämde vi oss för att åka in till stan.
Vi åkte till The temple, bredvid rumpanbar haha.
Där träffade vi några vänne till mig och hann med en öl tills det stängde så då åkte vi hem :P

Vännen min somnade på två röda men för
 en gång skull var jag inte trött så
jag satt och tjötade i telefon till 04.30 xD
Vaknade vid 10.30, lagom pigg kan jag lova :P


Om tre dagar åker jag till Sandared!
Dopet jag har skrivit om är på lördag :)
Jag ska sova över och hjälpa min vän med dukning och så :)

Men om 11 dagar ska jag till Falköping igen!
Denna gången blir nog ännu roligare! :D:D:D:D


Nu ska jag ta och laga lite mat, kom hem från jobbet för en stund sen.

Puss och kram, skumbanan ;)


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0