Tjenis penis :)

Lycka.
Det var vad jag kände när jag var i Falköping!
Jag hade räknat med att träffa två pers, Nathalie och Roine.
Folk fick reda på att jag skulle komma och de skapade sin egen uppfattning :P
ALLA verkade tro att jag var kär i eller tillsammans med Roine, det var skoj :P

Men men, i alla fall, från två pers till 25 pers på två dagar, det är väl rätt okej?

Fick en timmes sömn den natten,
vissa vaknar inte av att telefonen ringer, men det gör jag.
Exflickvännen ringde stup i ett, på alla tre telefonerna.
Han hade över 30 missade samtal!
Helt sjukt ju :/

Men snart ska jag dit igen :)
Det får aldrig dröja två år igen!

Jag leker lite med tanken att flytta dit.
Det är ju en sån mysig stad.

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0