Tjuvlyssnat! xD

Det var en ovanligt rolig resa till jobbet idag!
På spårvagnen sitter en tjej mitt emot mig och bredvid oss satt två killar.
Tjejen sitter och läser Metro. Den ena killen berättar för sin kompis om tjejen han träffat senast,
hon är modell och med på omslag för Rut mfl. Han var ju lite stolt över att hon var modell.
Kompisen sa då att vilken tjej som helst kan bli modell, och att det inte spelade någon roll om de var fula som GRUS!! Det ska ju vara fula som stryk. De började skratta och jag och tjejen mitt emot försökte ju hålla minen. Strax därpå ger hon killen sin Metro och säger, här har du henne :D

Det låter kanske inte jätteroligt men vi var fyra stycken på som gapflabbade kan jag lova :P HAHAHA!


Ikväll blir det att ta det lugnt, sova tidigt tror jag :)
Jag är tlöÖöt!! I morgon ska jag till bästis :D <3

Kommentarer:

Sara

Älskar din design :)

Har du gjort den själv?

Datum: 2010-05-07 Tid: 21:50:27
URL: http://www.februaritjej.se

Rebecka

Hahahaha, sitter här och små ler för mig själv ;)



Ha en det bra!



Kramar Rebecka

Datum: 2010-05-07 Tid: 23:24:14
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0