Torsdag?

Andra dagen jag är hemma nu..
Jag ska vara hemma i morgon med,
jag har inte känt av någon feber idag men har haft enorm huvudvärk
och har fortfarande väldigt ont i halsen.
Det är riktigt jobbigt att det känns som att jag försöker svälja nålar,
oavsett vad jag än försöker få ner, till och med vatten är jobbigt.
Det är i och för sig bättre vissa stunder, men bara korta stunder.

Men idag har jag haft roligt sällskap, även om det bara är över msn.
Inte lätt att träffas irl just nu, han är i turkiet, men roligt har jag haft med honom.
Vilka diskussioner liksom haha, jag dör av skratt :P
Synd att han är så långt borta bara xD

Jaja, jag klarar mig ;) Haha.

Nu är det snart nanetajm, jag tänkte åka till Pernilla ganska i tid i morgon :P
Vill inte komma hem för sent, ska ju till Falköping på lördag :)
Jag läääängtar!


Ne nu hörs vi i morgon :)
Puss och kram skumbanan

Kommentarer:

JessiCa

Haha aah, det menar du, det tänkte jag på för ett tag sedan men sedan har jag glömt bort det igen haha. Men jag tror inte att någon tänker så på det direkt hehe :)

Vet inte riktigt vad som händer i helgen än hehe, det är dop iaf, men mer har jag ingen aning om alls hehe.



Niice, :) Vad ska du göra där då? :P

Datum: 2010-05-14 Tid: 00:35:26
URL: http://stroonger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0