Trögfattad människa :P

Detta är en kille som inte är som alla andra.
Någon jag inte har någon större lust att träffa xD
Det finns bara tre bokstäver i huvudet på honom (enligt många) S E X.
Vi har träffats många gånger och varje gång har han blivit besviken och hör av sig mer och mer sällan :P
Idag skrev jag på msn att jag rensar bland mina kontakter och självklart skriver han då.
Han började med att fråga om jag hade tagit bort honom, hur dum får man bli?
Inte tar jag bort någon utan att blocka först :D

Här har vi konversationen.

Patrik säger:
?
Therese säger:
vad skrev du? datorn cpar '
Patrik säger:
du skrev  men det är inte långt ifrån o jag skrev ; varför det?
Therese säger:
varför inte? vi pratar ju så gott som aldrig
Patrik säger:
du säger ju aldrig ngt jue ;o
Therese säger:
och det gör du? alltså är det bådas beslut  
Patrik säger:
vil ju prata me dig jue?
Therese säger:
om du vill det, varför skriver du aldrig?
Patrik säger:
du är ju inte inne så ofta lr hur?
Therese säger:
jo det är jag men aldrig på dagarna för då jobbar jag
Patrik säger:
vet  
ska du göra ikväll då?
Therese säger:
kanske åka till kärra
du då?
Patrik säger:
får se
kom nyss hem från kungälv
ska du göra här då?
Therese säger:
leka med benji
Patrik säger:
okej
när har du tid å träffa mig då?
Therese säger:
vad har du gjort i kungälv då?
vet inte'
Patrik säger:
festat
hade varit kul iaf å träffa dig
Therese säger:
okedok
Patrik säger:
men va tråkig då
Therese säger:
jag är lite upptagen för tillfället  
Patrik säger:
ska du göra imon då?
Therese säger:
åka till mossan
Patrik säger:
ok
Therese säger:
du då?
Patrik säger:
trodde du hade tiud för mig
vet ej

Therese säger:
i morgon? nää
Patrik säger:
okej
när kan du då?  
Therese säger:
hm...
ingen aningxD
Patrik säger:
är ju ledig imon å ska inte göra ngt spec
hade varit kul
Therese säger:
vad är det du inte förstår? jag ska till min mamma i morgon
haha
Patrik säger:
ok
vrf så tyken ?
Therese säger:
jag blir irriterad när folk inte lyssnar på det jag säger
Patrik säger:
ok
men då kan du vara det ist
du kanta bort mig ist
Therese säger:
men seriöst, tror du att jag skiter i att åka till min mamma för att träffa dig?
Patrik säger:
nej
jag struntar väl i det
Therese säger:
vad bra.
Patrik säger:
men orkar inte att du ska tyka dig
sp gör det ist
Therese säger:
det är lugnt
Patrik säger:
bra gör det då
hej då
Therese säger:
hej då



När jag väl har blockat skriver han i "personliga meddelandet": Äcklig brud.
Hahahahahhahahahahhahahahhaha!


För övrigt är han otroligt skum:P


Nu börjar jag bli trött och ska lägga mig,
och NU börjar grannens fest. Jag lär tröttna snart och de kan få klagomål.
De festar varje helg, det är ett ungt par och antagligen är det deras första lägenhet.
Varje helg fre-lör är det fest och det låter som om det vore i min lägenhet.
Tur är det att jag har slutat jobba helg.
Det var lugnt och skönt innan de flyttade hit.
Jag och pensionärerna.

Kommentarer:

simone

Tjoho therese, hur har din dag varit? Jag har kört truck och knuffats med småbarn för att få ansiktsmålning ;D

Datum: 2010-05-09 Tid: 18:08:41
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0